Australië

17 januari 2019 - Fortitude Valley, Australië

Ook de 2e vlucht zit er alweer op. Mijn trui heb ik niet meer nodig want het is hier nu 30 graden. Ik zit nu op de bank in het appartement waar ik ga wonen met 2 huisgenootjes uit Engeland. Het is hier nu 1 uur snachts en na de lange reis ben ik toch wel moe. Zo slapen en morgen de stad verkennen. #zin innnnn

Liefs,

Lotte

1. Dick:
    17 januari 2019
    Rust lekker uit na zo lange vlucht, 30 graden is toch wel erg lekker jaloers.
  2. Britt & Amber:
    Slaap lekker en maak de straten maar onveilig morgen! Vergeet je zonnebrand niet☀️🔥
  3. Trudi van der:
    17 januari 2019
    Fijn dat je goed geland ben! Ga maar lekker slapen Lotte en morgen gezond weer op! Welterusten Trudi
  4. Scott:
    Leuk, veel plezier met je reis!😀😆😂
  5. Caro:
    Wat fijn dat je heelhuids bent aangekomen! Geniet ervan ☀️😘
  6. De Valiesjes:
    Al you need is sleep!
    DREAM!
  7. Nicole:
    18 januari 2019
    Wat fijn dat je goed bent aan gekomen! Hopelijk heb je ook even goed kunnen slapen? Heel veel plezier💕
  8. Constance Björn en René:
    Is maar 30 graden verschil met hier! Lekker chillen in de zon😘
  9. Gon:
    18 januari 2019
    Ha, die Lotte, we wensen je heel veel fun en ga vooral met volle teugen genieten van alles wat je mee gaat maken!!!!
    Liefs, Rien & Gon
  10. Lianne:
    18 januari 2019
    Fortitude valley.... Toevallig 😍 ik heb een half jaar in Malt street gewoond. Onze straat kwam uit op de brug.