Australië- DJ in Sydney

4 oktober 2019 - Sydney, Australië

Omdat Blair moest draaien in Sydney besloten we met een groep te gaan kijken.

438DE046-FDFB-4135-ADC8-5B333B51DB1EC7A8938F-DF0D-4CC0-BA4F-53DA56525ADB

Naar Sydney vliegen voor een avond feest was geen top idee. Dus maakte we er een 4 daagse city trip van.

Gelukkig was er een Australisch gezin waar we konden verblijven. Dit leverde ons ook een locale gids op.

Naast de toeristen route (het opera house, de Botanic gardens en de boot route) namen wij een kijkje in het leven van een gezin uit Sydney. De favoriete lokale bars en restaurants werden bezocht.

6A97128E-87EF-4746-8790-E55541A79CE82BFD69EE-F8C9-4F27-9458-FD56CEE1B2F8E3975DA3-2169-4E5B-8BAA-0C4BA0D20CAE

Ook was het een dag tijd voor New Town en Surry Hills. Hier aten we een ijsje in de getitelde beste ijskraam van de wereld.

Ook stond het strand op het programma, waar er een frisse duik werd genomen.

405259AD-D717-4732-9798-86BBF5E7BDAA

Sydney was wederom prachtig. Nu zie ik vanuit het vliegtuigraam Brisbane. Tijd om weer aan de slag te gaan met mijn opdracht en stiekem weg te dromen over mijn nieuwe trip.

77C995F7-0067-40D0-AC33-0CDE81DFE6D2

Ik heb er zin in.

Dikke kus Lotte

1. Nicole:
    4 oktober 2019
    Volgens mij zit in Boskoop de lekkerste ijssalon hoor! Wauw het klinkt weer fantastisch allemaal! Succes met je opdracht! 😘
  2. Trudi van der:
    4 oktober 2019
    Zo nu al ingeburgerd bij een Australisch gezin, dat is helemaal top lijkt mij! En dat allemaal om een DJ te zien en horen draaien. Tja ik moet Nicole gelijk geven de lekkerste ijssalon zit echt in Boskoop! Nu het echte leven weer in met vast wel weer een nieuwe trip in het vooruitzicht. Geniet ervan Lotte, liefs Trudi
  3. Vroompjes:
    4 oktober 2019
    Geniet ervan je hebt zoveel verhalen te vertellen
  4. Gon:
    4 oktober 2019
    Hoe mooi kan het leven zijn!!!!!!
    Vooral als je jong bent en de wereld (Australië) voor je open ligt..
    Geniet met volle teugen, dit kan niemand je afpakken! Voor de zekerheid een goede tip van je oude oom: niet vergeten hoor maar bij te harde muziek wel oordopjes gebruiken, heb je later vast profijt van... Veel plezier en succes met de studie. Liefs uit Boskoop, Gon
  5. Jesse:
    6 oktober 2019
    Leuk! Geniet ervan :)
  6. Myrthe:
    6 oktober 2019
    Hee klein zusje van me!

Wat een top verhalen allemaal. Terwijl jij wegdroomt tijdens jouw stage over je volgende trip, droom ik weg tijdens mijn stage over jouw verhalen!

Heel veel plezier nog!

Kusjes en knuffels,