Australië- A late update!

24 september 2019 - Brisbane, Australië

Wat is er nu toch aan de hand, Lotte is niet terug in Nederland.

Waarschijnlijk had iedereen het aan zien komen, dat ik nog een tijdje in Brisbane blijf wonen.

Ik ga in Australië afstuderen, waar ik hopelijk nog heel veel mag leren.

Een jaar langer ga ik het avontuur aan, wat waarschijnlijk weer erg snel voorbij zal gaan.

Mijn mooie appartement in de Valley heb ik verlaten, om in een drukker studentenhuis wat meer te praten.

Op mijn nieuwe sport leer ik wat meer locals kennen, om niet alleen met internationals rond te rennen.

Toch is het nu eindelijk gekomen, dat ik van mijn familie en vrienden in Nederland begin te dromen.

Want natuurlijk doet het soms even pijn, dat ik niet zo vaak bij iedereen thuis kan zijn.

Maar Australië is een prachtig land, met de Aussies heb je snel een goede band.

Ook al was het dit keer een beetje late, ik hou jullie zo nu en dan up to date.

Tot volgend jaar,

Lotte <3

1. Monique en Ron:
    24 september 2019
    We hadden je thuis al gemist😜
  2. Marie-Therese & Joop:
    24 september 2019
    Mooie keuze, veel succes met je volgende stap.
  3. Richard:
    24 september 2019
    Goed van je om je dromen na te jagen . Ik wens je het komende jaar ook weer alle geluk !
  4. Vroompjes:
    24 september 2019
    Veel geluk dit jaar en we missen jou ook, vooral je verhalen, geniet ervan
  5. Dick:
    24 september 2019
    We staan er niet van te kijken, maar je heb gelijk dit is een kans die je moet grijpen. Succes het komende jaar.
  6. Trudi van der:
    24 september 2019
    Ja je weet het al he meis, wij hadden dit toch samen (Dick en ik) ook al voorspeld. Je heb groot gelijk om daar je studie af te ronden en jezelf in een mooi avontuur te begeven! Hou ons a.u.b. wel regelmatig op de hoogte zodat ook wij weten dat het goed met je gaat! Succes met je studie en geniet van alles wat op je pad komt, veel liefs Trudi.
  7. Houbies:
    24 september 2019
    AussieLotje, kom maar snel terug, we missen jouw big smile
  8. Gon:
    24 september 2019
    Fijn, dat je de kans gekregen hebt om af te studeren in Australië.
    Je zult zien, dat jaar gaat ook weer heel snel voorbij.
    En zeker met de avonturen die je tussendoor beleeft.
    Heel veel geluk, succes en studieplezier het komende jaar en vergeet niet te genieten...
    Liefs, Gon
  9. Esther:
    Dit vind ik niet leuuuuuk, maar wel heel erg vet! .. We miss you!!! X
  10. Marjo:
    25 september 2019
    Beste Lotte, gelijk heb je! Je hebt het ook super leuk gehad daar tot nu toe🤗en het is maar aan de andere kant van de wereld he😂. Succes met het afstuderen en via via horen we wel hoe het met je gaat. Groetjes Marjo en Harry
  11. Elise:
    28 september 2019
    Ooh Lotta! Mooi verwoord ;)
    Good luck this year! You'll be fine as always !
    Dikke kussen!