Australië- 22 & nationale feestdagen!

6 mei 2019 - Fortitude Valley, Australië

Het was na mijn Tasmanie trip (de fotos staan eindelijk tussen het verhaal!) even wennen om weer terug te zijn in Brisbane. Gelukkig stond woensdag de studentenavond alweer op het programma.

studentenavond

Maandag had iedereen in Australie vrij omdat het Labour Day was, dit kwam goed uit want ik werd 22. Zondag avond bakte ik met mijn huisgenootje cupcakes en vierden we samen mijn verjaardag. Ik werd al snel opgebeld door mijn familie en ik kon mijzelf dit jaar 8 uur eerder 22 noemen dan Jesse. Ik mocht eindelijk het cadeautje open maken die al maanden in mijn koffer zat. Ook kreeg ik een filmpje van vrienden en familie wat ik erg leuk vond.

JarigB day cakejes

Toen ik maandagochtend inkopen ging doen voor mijn verjaardag, kwam ik erachter dat de winkels gesloten waren. Gelukkig was Louise er al vroeg en hadden we toch nog een winkel gevonden. Hierdoor kwam ik te laat op mijn eigen feestje, maar ik kon mijn bezoek in ieder geval wat aanbieden.

We brachten de middag door in de Jacuzzi die ik had afgehuurd in het gebouw waarin ik woon.

Verjaardag in jacuzziVerjaardag vieren#22Verjaardag

Hierna verplaatsten wij ons naar het zwembad waar wij de rest van de avond doorbrachten en pizza aten.

Verjaardag afsluiten met pizza

De internationale studenten vergeten hun feestdag van thuis niet. 30 April was het Valborg, een groot studenten event van Sweden. Dit vieren we uiteraard met zijn allen in Australie. We begonnen met een ontbijt, hierna deden wij de hele dag spellen. S`avonds aten wij pizza en gingen we nog een uurtje naar het verjaardagsfeest van Bastien.

Celebrate Swedish Valborg with a day party

Woensdag stond alweer de verjaardag van Nederlandse Hilde op het programma.

Hilde jarig

De Nederlandse en Zweedse feestdag waren achter de rug, nu was het tijd voor Norway Day. Deze dag begon met een BBQ in het park. Hierna deden wij spellen die je op een Norway day hoort te doen. Blikgooien en zakspringen kwamen onder andere voorbij. S’avonds hadden wij een borrel in het appartement van de Noren voordat wij opstap gingen.

Norway Day

1. Richard:
    27 mei 2019
    Heerlijk ! Wat een hoop leuke dagen ;)
  2. Trudi van der:
    27 mei 2019
    Wat een hoop feestdagen! konden we dat hier ook maar introduceren! Maar het is wel veel pizza wat je eet zeg straks raak je er nog aan verslaafd hahaha maar wel lekker! Liefs veel plezier met pap en mam in de camper! Trudi
  3. Jesse:
    Wat leuk! Nog gefeliciteerd,

Groetjesssss
  4. Marijn:
    Leuk allemaal Lot❤️
  5. Gon:
    27 mei 2019
    Wat een geweldig avontuur weer en je 22e verjaardag zul je niet gauw vergeten. En dan alle feestdagen daar om heen.
    Nog van harte gefeliciteerd en dat er maar veel avontuurlijke jaren mogen volgen. We hoeven jou niet aan te raden om goed van alles te genieten wat dat doe jij met overgave. Heel veel plezier met alle belevenissen in de camper samen met paps en mams. Zoek wel een lekker slaapplekje in de camper, ruimte genoeg, misschien kun je nog een beetje bijtanken van alle indrukken. 🤗😉😚
    Liefs en tot het volgende avontuur!!!