Australië- Kerstmis in de zomer!

9 december 2019 - Brisbane, Australië

Terwijl ik bezweet in mijn zomerkleren door de stad loop hoor ik de kerstmuziek in mijn oren. Australie houd van kerstversiering. Vele huizen hangen vol met verlichting. Opvallend vind ik de sneeuwvlok versiering in een land zonder sneeuw. Maar door de Amerikaanse films is kerst hiermee geassiosieerd.

755A347F-E7D9-4CEC-B88F-D5B9A927F345 0A05E292-F960-46AE-9FED-7054B7B31898

Afgelopen vrijdag werd kerst gevierd op stage beginnend met een heerlijke lunch.

christmaskersssssstt hallo

s`Middags verplaatsten wij ons naar de stad en deden wij een drankje op een terras.

0B1114C9-D920-44C9-94F8-E2315486517DCED66F93-3682-476F-A278-9A9DFEC25308

s`Avonds was het tijd voor dinner en borrel. Het hele bedrijf kwam hier bij elkaar, waardoor je veel nieuwe mensen kon ontmoeten. Met de verschillende studenten en andere labs werd er een avond gedanst.

AE6032FF-76B1-499C-9EFD-99A1D1434CA7

Australie maakt zich klaar voor kerst wat vaak gevierd word aan het zwembad met een BBQ.

Ik kan er wel aan wennen, die warme kerst…..

X-MERRY CHRISTMAS-X

1. Trudi van der:
    9 december 2019
    Hey Lotte , nou dat lijkt mij ook wel wat een warme kerst (die hebben wij bij de verwarming) buiten! Dat is bij jou wel een fijne start van de kerstmaand.....weer een feestje! Zaterdag heeft Finn de kerstboom bij ons versierd, wat was hij trots en maar vragen of hij nog wel mocht blijven staan. Nou zeker wel! Lieverd geniet van de feestmaand en warme kerst. Merry Christmas xxx
  2. Dick:
    9 december 2019
    Het is hier nat, koud en geen sneeuw wel in de kerstsfeer. Maar kerst vieren aan het zwembad en een BBQ lijk me wel wat. Geniet ervan en van hieruit fijne feestdagen en een fijne jaarwisseling.