Australië- Crossen op Fraser Island!

3 juni 2019 - Fraser Island, Australië

We gingen met onze 4x4 de veerboot op en werden gedropt midden op het strand van Fraser Island. Er was niks te zien,  daar stonden we dan alleen op Fraser Island. We hadden al snel door hoe de jeep werkte, het crossen kon beginnen. Niemand in het zicht, alleen de zee, de duinen, de helder blauwe lucht en de zon. Dit was heerlijk.

Fraser Island

FraserFraserFraser

Onze eerste stop was een heldere rivier genaamd Eli Creek. Het water was zo helder dat je overal de bodem kon zien. Via een vlonder volgden we het water door de natuur.

Eli creek

Eli creek

Na deze stop was het voor mij tijd om eens flink te scheuren. Ondanks dat het alweer een tijdje geleden was dat ik in een auto had gereden, wist ik het gaspandaal nog goed te vinden.

Crossen op Fraser

Onze volgende stop waren twee natuurbaden tussen de rotsen genaamd Champagne Pools. Hier zwommen we en koelden we af.

Champagne pools

Champagne Pools

Hierna reden we naar onze camping, waar ook vrijwel niemand was. We zetten onze tenten op en kookten een maaltijd.

Fraser

s’Ochtends reden we naar het midden van het eiland. Waar een prachtig helder meer was.

FraserFraserFraser

Hierna passeerde wij een aangespoeld schip.

Schip op Fraser

Nog even flink over het eiland crossen, voordat ook dit avontuur was afgelopen.

Het waren twee mooie dagen. Die letterlijk en figuurlijk voorbij vlogen.

Fraser

Dikke kus van Lottie X

1. Dick:
    5 juni 2019
    Het zijn weer prachtige foto's en verhalen maar aan alles komt een end.
  2. Riny van den hurk:
    5 juni 2019
    Wat een mooie natuur,Nog een paar hele fijne dagen !
  3. Trudi van der:
    5 juni 2019
    Oooo wat is dit weer genieten van de foto's en je verhaal. Wat heerlijk zo'n eiland bijna voor je zelf te hebben! En goed op eb en vloed gelet want jullie zijn niet vast komen te zitten. Nou geniet nog even van elkaar. Liefs Trudi
  4. Gon:
    5 juni 2019
    Wat een unieke ervaring weer met dat crossen in het zand!
    En ook wel eens lekker zo zonder pottenkijkers, een eiland met strand en camping voor jezelf. Moet alleen niet te lang duren voor jullie drietjes als gezelligheidsdieren.
    Het blijft voor ons volop genieten van alle beelden, heel veel plezier en pret de komende dagen! Groetjes, Gon (en Rien)
  5. Heleen:
    6 juni 2019
    Geweldig allemaal, prachtig!!
    Groetjes aan Ron en Monique 😀
  6. Jesse:
    7 juni 2019
    Leuke verhalen! Ik ben wel jaloers, ik heb ook wel zin om langs te komen.