Australië- Brissie, Surfers Paradise & Miami beach!

16 mei 2019 - Brisbane, Australië

En daar verschijnen mijn verhalen allemaal achter elkaar. Mijn blog was niet meer helemaal up to date. Zonder dat ik het door heb vliegt de tijd voorbij. Ik onderneem hier veel. Ook in Brisbane breng ik veel tijd door. De gezellige mooie stad waarin ik mij thuis voel. Avondjes aan de rivier, salsa avonden of gewoon nog meer van de stad verkennen.

Drankje in BrissieBrisbaneBurger nightSalsa avondBrisbane

Salsa avondBrisbaneBrissieBrisbaneChillen bij de rivier

In de weekenden trek ik er vaak op uit. Dit keer was het tijd om Surfers Paradise nog een keer te bezoeken.

Dagje surfers paradiseDagje surfers paradiseDagje surfers paradise

Dagje surfers paradiseDagje surfers paradiseDagje surfers paradise

Een weekend later was het wederom tijd voor het strand, dit keer Miami Beach. Hier zijn erg grote en mooie huizen te vinden. Een stuk minder toeristisch dan Surfers, wat het erg leuk maakt. Omdat Elise een auto heeft hoefden we dit keer niet met de trein te gaan.

Miami Beach Surfers paradiseMiami Beach

S`avonds bezochten we Surfers Paradise waar we een hapje aten. Hierna maakte we een strandwandeling terug naar de auto tijdens de zonsondergang.

Surfers ParadiseSurfers Paradise

Dat was de fotocollage wel weer.

Kus Lotte

1. Trudi van der:
    28 mei 2019
    Tjonge Lotte het is nu even niet bij te houden! :) prachtige foto's zitten er tussen zeg! Maar wat heel belangrijk is ...Je voelt je er thuis! Oeps straks word je nog een echte Aussie! Dikke kus Trudi
  2. Vroompjes:
    28 mei 2019
    de verhalen volgen snel ziet er allemaal mooi uit