Australië- CHEEEERRSSS!!!

25 augustus 2020 - Brisbane, Australië

Want Lotte is afgestudeerdddd!!!

Net klaar met mijn verdediging.

Met een 9 heb ik de Bachelor of Science behaald.

Wat een ervaring om de laatste 20 maanden van mijn studie in Brisbane te mogen studeren.

Maar het avontuur zit erop....
Of toch niet?!

Net een nieuw visum voor een jaar binnen en waarschijnlijk liggen er ook al projecten klaar... Weer wat om over na te denken...

Maar eerst,

Heel veel drankjes en dansjes want dit moet uiteraard goed gevierd worden.

3CEA19AA-DE2F-450A-A74B-3DED3126A6E6

P.S. Er komt snel een vervolg update. Na mijn tripjes updates on mijn diploma te vieren. bye bye, seee yaaaa

1. Patrick Hochstenbach:
    25 augustus 2020
    Proficiat Jongedame, wat een prestatie! Chapeau en vooral cheers...
  2. Richard:
    Van harte Lotte !
  3. Trudi van der:
    25 augustus 2020
    Wauw Toppertje! Gefeliciteerd Lotte! Haha het leven in Australie bevalt je wel zo te lezen en een nieuw visum binnen. Nou lieverd ga eerst maar goed feesten....en dan snel een update. Dikke pakkerd van mij Trudi
  4. Monique en Ron:
    25 augustus 2020
    Lotte het was interessant om je vanmorgen je verdediging te zien voeren. Het onderwerp blijft wel moeilijk voor ons (alfa mensen). Veel succes en ik ben benieuwd of we je binnenkort thuis mogen verwelkomen of je nog in Australië aan de slag gaat. De tijd zal het leren. Geniet nu van het moment. Groet je vader. En uiteraard ook je moeder
  5. Nina:
    25 augustus 2020
    Gefeliciteerd Lotte 🥳🥳😘 Wat een mooi cijfer!! Dus je weet nog niet wat je plannen gaan zijn?
  6. Dick:
    25 augustus 2020
    Lotte gefeliciteerd met het behalen van je Bachelor of Science, dat je een visum voor nog een jaar heb is niet zo verwonderlijk je ben toch een Australië fan, geniet nu van het behalen van je Bachelor. Een dikke kus en geniet ervan
  7. Marie-Therese & Joop:
    25 augustus 2020
    Lotte gefeliciteerd met je bachelor, zeker na de moeizame start van je opleiding. Dit heb je verdiend. Geniet nog een jaar en dan misschien toch naar Nieuw-Zeeland !!
  8. Vroompjes:
    25 augustus 2020
    Wow wat een punt maar het ziet erna uit dat we je nog even niet zien

Dikke knuffel
  9. Houbies:
    25 augustus 2020
    Proficiat toppertje, hard gewerkt en genoten, doe maar door zo. We hopen je toch weer snel te zien, gr houbies
  10. Heleen:
    Proficiat Lotte!
    Wat een geweldige prestatie, daar kan zeker trots op zijn!!
    Nog veel plezier 🎉🎉🎉
    Hans en heleen
  11. Riny van den hurk:
    25 augustus 2020
    Van harte gefeliciteerd Lotte !!Een hele mooie score !
  12. Gon:
    26 augustus 2020
    Proficiat!!!!
    Je bent een kei!
    You did it!!!!
    Geniet er van en dan?????
    Er komt vast wat op je pad...
    Groetjes!!! Gon