Australië- 2 dagen Darwin!

17 juli 2019 - Bali, Indonesië

Surprise!

Elise en Lotte zitten weer in het vliegtuig!

05470340-CFBA-401D-90E1-FFCB7D8C8C75

Wij zijn op weg naar Indonesië en gaan voor een week het eiland BALI verkennen.

De vraag wat ik nu eigenlijk van Darwin vind kan in moeilijk beantwoorden. We hebben namelijk niet veel meer gezien van Darwin dan ons hostel. De achtbaan die de afgelopen maanden aan ons voorbij is gevlogen kwam er toch in wat vermoeidheid uit. Alle indrukken, feestjes, nieuwe mensen, ongezond eten en tripjes moesten even verwerkt worden. Omdat we na Bali terugkeren naar Darwin besloten het 2 dagen rustig aan te doen. Even lekker aan het zwembad liggen en ons eten koken in het hostel. Toch nog maar even een wandeling door het stadje maken. Bij het reisbureau namen we onze trip van Darwin naar Broome door en kregen we een hoop tips.

948C35A2-5DAF-45BA-A216-14CDA05BFA60

Opgeladen en vol energie gaan we nu Bali verkennen.

Tot in Indonesië

Dikke Kus,

lotte, die nu nog beter in kan pakken want met 1 kilo aan bagage zal ik Bali ingaan. (Elise is ook vooruit gegaan, haar 120 liter tas heeft ze tijdelijk ingeruild voor mijn backpack).

5EEEE299-273D-401F-8FE4-3C73D7F51B78

1. Trudi van der:
    17 juli 2019
    Hey je heb de smaak van het bloggen weer te pakken. heel verstandig om alles even te laten bezinken tot normale proporties. Heerlijk relaxen aan het zwembad is toch ook super tof? Nou op naar de verhalen van Bali. Liefs Trudi
  2. Dick:
    17 juli 2019
    Geniet en relax en kom weer tot rust. Ben wel benieuwd naar je nieuwe verhalen.
  3. Marieke Cloodt:
    17 juli 2019
    Hoi Lotte, zo te zien gaat het goed met je......heel veel groetjes en tot gauw
  4. Esther:
    18 juli 2019
    Yaaay, Lotte is back!!! Veel plezier in Bali :-) XX
  5. Gon:
    19 juli 2019
    Blij om weer iets van je te lezen. Was toch een beetje ongerust, het was zo'n tijd geleden.
    Je laatste verhalen zijn een prachtig vervolg op al je belevenissen en ondanks al dat afscheid nemen van je verworven vrienden zien we aan de foto's dat je toch volop kan genieten! En dat moet ook!
    Wat een super gave tijd heb je gehad, zelfs met een dikke trilogie over jou raak je niet uitgelezen.
    Veel plezier op Bali en ik vermoed dat je zelfs nog zonder bagage uit Bali terugkomt...
    Liefs en heel veel plezier!!!!!!!!!!