Kroatië

29 juli 2021 - Split, Kroatië

Vanaf Rotterdam vloog ik samen met Joline naar Kroatië. Onze eerste bestemming was Split.

Rotterdam Airport

Vroeg in de ochtend begonnen wij met een wandeling door Spit. Het warme weer was nog even wennen dus koelden wij af aan het water. Marijn (die al in Kroatië was) sloot s ’middags aan. Na het avondeten was het tijd voor een buitenfeestje waar de dag met veel gezelligheid werd afgesloten.

SplitVanilla

Na Split ontdekt te hebben vervolgde wij onze reis per boot naar het eiland Hvar.

SplitBoot naar HvarHvarKroatiëSplit Hvar Hvar

Hvar was een prachtig eiland waar wij ons zeer goed hebben vermaakt. De avonden werden afgesloten aan de bar aan zee ‘Hula, Hula’.

Kroatië hula hula Hvar Hvar

Ook brachten we een dag op het water door en bezochten wij verschillende plekken met ons gehuurde bootje.

HvarKroatiëKroatiëKroati

Na een aantal dagen op Hvar pakte wij de boot terug naar Split.

KroatiëKroatie SplitKroatië Kroatië

We namen de bus naar Trogir.

Kroatië Kroatië Kroatië

Marijn ging terug naar Nederland en Joline en ik vervolgde onze reis met de bus naar Dubrovnik.